Sales Mentoring Program
Określenia celów sprzedażowych, oczekiwań klientów
- Burza mózgów z grupą szkoleniową mająca na celu zidentyfikowanie indywidualnych potrzeb firmy w zakresie spodziewanych efektów sprzedażowych
- Wspólne zidentyfikowanie roli klienta w organizacji
- Wspólne zidentyfikowanie oczekiwań klientów procesie sprzedaży
Powodzenia i niepowodzenia w obsłudze klienta oraz subiektywizm oceny klienta
- Ćwiczenie indywidualne identyfikujące pozytywne wzmocnienia w procesie sprzedaży
- Wymiana doświadczeń uczestników i wspólne wyciąganie wniosków z przytoczonych doświadczeń pozytywnych wzmocnień
- Ćwiczenia indywidualne identyfikujące negatywne wzmocnienia w procesie sprzedaży
- Wymiana doświadczeń uczestników i wspólne wyciąganie wniosków z przytoczonych doświadczeń negatywnych wzmocnień
- Zidentyfikowanie zachowania klientów, które powodują największe obawy oraz wyzwania w procesie sprzedaży i obsługi klienta
- Burza mózgów w zakresie znalezienia solucji na przytoczone trudne zachowania klientów w procesie sprzedaży i obsługi klienta
- Subiektywizm – ćwiczenie obrazujące rzeczywistość komunikacji z perspektywy różnych klientów. Wyzbycie się paradygmatu myślenia i wyciągnięcie wspólnych wniosków z ćwiczenia.
Słowa zakazane w sprzedaży oraz nauka skutecznych komunikatów w rozmowie z klientem
- Określenie słów zakazanych w sprzedaży i obsłudze klienta
- Wskazanie możliwych negatywnych implikacji używania słów zakazanych (przykłady)
- Ćwiczenie mające na celu transformację słów zakazanych na zwroty zwiększające pozytywny odbiór klienta
Język korzyści – najtrudniejsze i jednocześnie najskuteczniejsze narzędzie sprzedażowe
- Ćwiczenie, w którym uczestnicy projektują język korzyści dla wybranych produktów / usług z asortymentu swojej organizacji
- Ocena wykonanego ćwiczenia przez trenera
- Wskazanie różnic między cechami, zaletami, a korzyściami
- Ćwiczenie, w którym uczestnicy projektują cechy, zalety i korzyści wybranych produktów / usług z asortymentu swojej organizacji
- Przedstawienie gotowego i prostego algorytmu budowy języka korzyści
- Ćwiczenie werbalne podczas, którego uczestnicy szkolenia wspólnie ze sobą przedstawiają korzyści wybranego produktu / usługi zgodnie z zapoznanym algorytmem
Skuteczna komunikacja z klientem na podstawie typologii psychologicznej klienta oraz jej wpływ na język sprzedaży (podstawy)
- Co to jest osobowość?
- Jak powstały typologie?
- Przeprowadzenie testu elektronicznego osobowości uczestników szkolenia i natychmiastowe wskazanie wyników
- Wielka Piątka – czyli współczesne typologie psychologiczne
- Typologie na wesoło – lew, paw, owca, sowa
- Submodalność (NLP) – wzrokowiec, słuchowiec, kinestetyk (najlepsze sposoby komunikacji)
- Programy klientów (Ja - Inni, Cele – Problemy, Zgodny – Negujący, Osobisty - Formalny)
Skuteczna komunikacja z klientem na podstawie typologii psychologicznej klienta oraz jej wpływ na język sprzedaży (zaawansowane – gotowe narzędzia)
Ten moduł koncentruje się na:
1. Identyfikowaniu typu klienta,
2. przekazaniu konkretnych strategii działania,
3. przekazaniu konkretnych zwrotów, które należy używać w komunikacji.
Moduł dotyczy:
- Klient nastawiony na podejmowanie decyzji,
- Klient nastawiony na doradztwo,
- Klient przykładający wagę do danych,
- Klient z określonymi celami,
- Klient obawiający się problemów,
- Klient krytyk,
- Klient szybki i zgodny,
- Klient zorientowany na przyszłość,
- Klient mówiący o swoich dotychczasowych doświadczeniach.
Ćwiczenia:
1. Trener tajnie przydziela wybranym uczestnikom szkolenia osobowość oraz komunikat, z którym ma się zwrócić do grupy. Zadaniem pozostałych uczestników jest odgadnięcie osobowości oraz użycia poznanego języka komunikacji.
Prowadzący szkolenie

Grzegorz Kordeczka
Strateg eMarketingu, Trener Biznesu, Przedsiębiorca
Właściciel 3 przedsiębiorstw w tym m.in. WebDoctor.pl,.pl oraz takich marek jak eMarketing.pl czy Akademia-eCommerce.pl.
Szkoli, obsługuje, największyche marki zarówno z sektora B2B jak i B2C. Realizował projekty strategiczne i szkoleniowe m.in. dla: ENEA, OSRAM, CURVER, MEDIA EXPERT, ORIFLAME, MIASTO POZNAŃ, UNIWERSYTET WARSZAWSKI. Wykłada na Uniwersytecie Warszawskim, Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu oraz Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.
Prelegent szkoleń i konferencji organizowanych przez tak znamienitych organizatorów jak: Milewski & Partnerzy, 360SBC, Braian Tracy International.
Piszą o nim takie marki jak Pulsu Biznesu, czasopismo Online Marketing czy Głos Wielkopolski.
Pomógł klientom, dzięki tworzonym przez niego i jego trenerów strategiom eMarketingowym, właściwie prowadzić działania w internecie, uzyskując dla nich zyski liczone w milionach złotych. Grzegorz szkoli przedstawicieli biznesu i korporacji skuteczności biznesu, eMarketingu, organizacji.
Jego warsztat inżynierii i metodologii należy do najbardziej zaawansowanych i skutecznych co udowodnił już w setkach organizacji.
Stąd znane motto Grzegorza brzmi: Sukces to nie przypadek. Zostań reżyserem swojego szczęścia.
Opinie o naszych szkoleniach

Urszula Płonka
Szkolenie było fantastyczne, dużo się dowiedzieliśmy, uważamy, że takie szkolenie przydaje się w biznesie MLM i mamy ochotę na coś więcej...
Mateusz Wróbel
Łatwość przekazywania wiedzy opakowane w prostotę powoduje, że Twój biznes po tym szkoleniu pójdzie niesamowicie do przodu! Mega polecam Grześka za wiedzę i normalność! Pozdrawiam.


Tingting Liu
Inspiruje, motywuje, ale przede wszystkim i z wszystkimi chętnymi dzieli sie swoją ogromną wiedzą:) Napewno nie jednym z Was pomoże osiągnąć swoje cele i spełnić marzenia! A droga ta z Grzegorzem będzie pozytywnie zakręcona.
Krzysztof Witkowski
Szkolenia prowadzone przez Grzegorza wzniosą Twoją firmę na wyżyny możliwości. Warto wydać każdą złotówkę bo zostanie wielokrotnie zwrócona. Dużo konkretnej wiedzy, pełen profesjonalizm, a co najważniejsze fachowa obsługa po szkoleniu powoduje, że nie ma konkurencji na rynku. Jeżeli zależy Ci na Twojej firmie to nawet się nie zastanawiaj. Grzegorz dziękuję za każdą pomoc i życzliwe podejście.

Dlaczego z nami?

Podoba Ci się ta usługa?

Kiedy dodasz wszystkie proponowane przez Ciebie rozwiązania do listy życzeń, prześlij je do eksperta, aby przygotował dla Ciebie propozycję optymalnej strategii dla Twojej firmy wraz z szczegółową ofertą cenową.