Pozycjonowanie Stron
już od 390 zł / miesiąc
Pozycjonowanie (ang. SEO – Search Engine Optimization) to złożony proces, którego celem jest maksymalne zwiększenie widoczności danej strony internetowej w organicznych wynikach wyszukiwania. Dzięki usłudze pozycjonowania Twoja witryna będzie pojawiać się na czołowych miejscach w wyszukiwarce Google, dla określonych wcześniej słów kluczowych. Zespół naszych wykwalifikowanych specjalistów przeanalizuje każdy element Twojej strony oraz zadba o to aby została ona właściwie zoptymalizowana.
Bazując na naszym bogatym doświadczeniu jesteśmy w stanie wypracować wysoki autorytet Twojej domeny, poprzez pozyskiwanie wartościowych linków pochodzących z zaufanych miejsc w Internecie. Pozycjonowanie stron internetowych to nie tylko świetny sposób promocji serwisu w wyszukiwarce, ale także doskonale narządzie służące do generowania wartościowego ruchu na stronie.
Zalety Pozycjonowania
- Wzrost liczby odwiedzin serwisu www
W wyniku pozycjonowania strony internetowej Twoja witryna jest lepiej widoczna dla potencjalnych Klientów. Umożliwia to generowanie ruchu na stronie, który przekłada się na większe zainteresowanie Twoimi produktami i usługami.
- Większy zysk dla Twojej firmy
Im wyższa pozycja Twojej firmy, tym większa szansa, że klienci zdecydują się skorzystać właśnie z Twojej oferty.
- Większa precyzja w docieraniu do klientów
Dzięki odpowiedniemu doborowi słów kluczowych, pozycjonowanie stron w wyszukiwarce Google pozwoli Ci dotrzeć do konkretnej grupy odbiorców, która poszukuje oferowanych przez Ciebie usług.
- Przewaga konkurencyjna
Efektem pozycjonowania strony w wyszukiwarce Google jest wysokie miejsce Twojego serwisu w wynikach wyszukiwania, które sprawia, że klienci odwiedzają Twoją stronę, a nie znajdującą się niżej witrynę konkurencji.
- Lepszy wizerunek
Dzięki wysokiej pozycji w wyszukiwarce Twoja firma zyska na prestiżu oraz stanie się bardziej rozpoznawalna na rynku.
- Duża opłacalność
W porównaniu do innych form promocji pozycjonowanie strony internetowej charakteryzuje się relatywnie niskim kosztem dotarcia do klienta.
Jak wygląda proces pozycjonowania
Wstępna analiza strony
Pozycjonowanie strony internetowej zawsze rozpoczyna się od wykonania wstępnej analizy, która pozwala na określenie ogólnego potencjału witryny, a także jej mocnych i słabych punktów. Na tym etapie weryfikowany jest szereg elementów, z których najważniejszymi są:
• technologia wykonania serwisu,
• widoczność strony dla robotów wyszukiwarki,
• widoczność strony w wynikach wyszukiwania,
• ilość, oraz jakość zaindeksowanych w wyszukiwarce podstron,
• ilość, oraz jakość (tematyczność) treści na podstronach,
• historia domeny.
Ponadto, sprawdzamy czy strona była już wcześniej pozycjonowana, a jeśli tak – jakimi metodami, aby zaplanować optymalną strategię działania.
Wybór słów kluczowych
Kolejnym krokiem jest wybranie odpowiednich słów (fraz) kluczowych do pozycjonowania – na podstawie profilu działalności Twojej firmy (oferowanych produktów, usług itp.).
Jest to bardzo ważny etap, od którego w dużej mierze zależy osiągnięcie sukcesu. Każde słowo kluczowe charakteryzuje się odmienną częstotliwością wyszukiwania przez użytkowników – a co za tym idzie, odmienną konkurencyjnością.
Należy jednak pamiętać, że średnia miesięczna ilość wyszukań to tylko jeden z kilku parametrów, które należy brać pod uwagę. Nie zawsze fraza najczęściej wyszukiwana będzie najlepszym wyborem. Bardzo często zbyt ogólne frazy charakteryzują się niewielką konwersją – co sprawia, że nawet w przypadku osiągnięcia wysokich pozycji w wynikach wyszukiwania potencjalna korzyść dla klienta będzie niewielka. Warto w takiej sytuacji wybrać bardziej precyzyjne frazy pasujące do profilu działalności firmy.
Szczegółowa analiza techniczna
Podczas ustalania wyników wyszukiwania, wyszukiwarka Google bierze pod uwagę ponad 200 różnych czynników. Dlatego też, następnym etapem pozycjonowania jest przeprowadzenie szczegółowej analizy serwisu pod kątem elementów, które należy zmienić / poprawić, tak aby strona była dostosowana do wymagań wyszukiwarki Google. Na tym etapie sprawdzamy szereg czynników mających zasadniczy wpływ na to, w jaki sposób roboty wyszukiwarki oceniają daną stronę. Sprawdzane są między innymi:
• Tytuły poszczególnych podstron,
• Opisy meta description,
• Zastosowanie nagłówków H1-H6,
• Treści występujące w obrębie serwisu oraz ich nasycenie słowami kluczowymi i ich wariantami,
• Występowanie ewentualnych duplikatów treści,
• Zastosowanie tagów noindex oraz canonical,
• Poprawność przekierowań,
• Struktura linkowania wewnętrznego,
• Struktura adresów URL,
• Czas ładowania strony,
• Profil linków prowadzących do domeny.
Na tym etapie nasi doświadczeni copywriterzy przygotowują również wszelkie niezbędne treści, na wybrane podstrony serwisu.
Przygotowanie propozycji zmian dla Klienta
Po wykonanej analizie, kolejnym krokiem jest przygotowanie propozycji zmian koniecznych do wprowadzenia na stronie. Zmiany o charakterze widocznym dla użytkowników odwiedzających stronę wprowadzamy po uzyskaniu akceptacji od Klienta. Natomiast zmiany istotne z perspektywy pozycjonowania, ale na pierwszy rzut oka niewidoczne wdrażamy od ręki.
Wprowadzenie zmian optymalizacyjnych
Po uzyskaniu akceptacji Klienta wdrażane są zaproponowane wcześniej zmiany widoczne. Jeżeli Klient nie udostępnił danych do serwera FTP oraz do panelu zarządzania treścią (CMS), przesyłamy dokument zawierający szczegółowe wytyczne optymalizacyjne – do samodzielnego wdrożenia.
Odpowiednia optymalizacja serwisu obejmująca zarówno elementy techniczne, jak również modyfikację treści jest elementem, mającym kluczowe znaczenie dla powodzenia procesu pozycjonowania. Optymalizacja stanowi fundament, bez którego budowanie widoczności w wynikach wyszukiwania jest znacznie utrudnione, a w wielu przypadkach wręcz niemożliwe.
Systematyczne pozyskiwanie wartościowych odnośników do strony
Gdy strona jest już odpowiednio zoptymalizowana przechodzimy do systematycznego budowania autorytetu domeny – poprzez zdobywanie wartościowych linków, prowadzących do strony Klienta. Proces ten musi być rozłożony w czasie, tak aby działania nie wyglądały sztucznie dla robotów wyszukiwarki Google.
Pozyskiwane linki pochodzą z wielu wyselekcjonowanych wcześniej źródeł i obejmują np.:
• Branżowe katalogi firm,
• Portale związane z profilem działalności Klienta,
• Tematyczne fora internetowe lub blogi,
• Portale ogłoszeniowe,
• Inne.
Mierzenie efektów / reagowanie na zmiany
Na bieżąco monitorujemy efekty prowadzonych działań i w razie potrzeby modyfikujemy przyjętą strategię.
Klient otrzymuje comiesięczny raport pozycji promowanych słów kluczowych – lub w przypadku pozycjonowania dla sklepów internetowych (long-tail) raport z wygenerowanego ruchu na stronie.
Dlaczego z nami?
![]() |
Dokonuj zmian w trakcie trwania umowyWspółpracując z nami dopasujesz zakres oraz intensywność usług, (z których korzystasz) do aktualnych potrzeb Twojej firmy. W każdym momencie możesz zwiększyć lub zmniejszyć ilość pozycjonowanych słów kluczowych, lub zamienić obecne słowa na inne. |
![]() |
Korzystaj z najnowszych rozwiązańW naszej pracy wykorzystujemy najnowsze zdobycze marketingu internetowego, tak aby maksymalnie zwiększyć skuteczność i wydajność działań. Nasi specjaliści na bieżąco śledzą zmiany zachodzące w algorytmach Google, a także wszelkiego rodzaju nowości, które można wykorzystać w celu poprawienia widoczności w wyszukiwarce. |
![]() |
Jedna umowa i faktura dla wszystkich usługChcesz skorzystać z wielu rozwiązań marketingu internetowego? Nic prostszego, sporządzimy dla Ciebie indywidualną umowę uwzględniającą wszystkie, interesujące Cię usługi. |
![]() |
Gwarancja stałych kosztów miesięcznychKwota przeznaczona na prowadzenie wszystkich usług nigdy nie przekroczy wskazanego przez Ciebie budżetu, dzięki czemu z łatwością zaplanujesz pozostałe inwestycje w firmie. |
![]() |
Stała opiekaKontakt ze Specjalistami ds. SEO pozwoli na wybranie właściwej strategii rozwoju Twojego serwisu i jej konsekwentną realizację. Możesz konsultować się z nami na każdym etapie współpracy, dzięki czemu będziesz zawsze na bieżąco z obowiązującymi trendami. |
|

Podoba Ci się ta usługa?

Kiedy dodasz wszystkie proponowane przez Ciebie rozwiązania do listy życzeń, prześlij je do eksperta, aby przygotował dla Ciebie propozycję optymalnej strategii dla Twojej firmy wraz z szczegółową ofertą cenową.
Inne usługi, które mogą cię zainteresować
-
Linki Sponsorowane
Linki sponsorowane AdWords umożliwiają natychmiastową promocję w wyszukiwarce Google. Poprzez wyświetlanie reklam tekstowych na określone frazy, wpisywane przez potencjalnych Klientów, witryna - bez oczekiwania na efekt - pojawi się zaraz obok naturalnych wyników wyszukiwania. Jako pierwsi w Polsce prowadzimy Kampanie Linków Sponsorowanych Google bez ograniczeń co do ilości słów kluczowych oraz budżetu przeznaczonego na kliknięcia w reklamy.
-
Kampania Wizerunkowa
już od 690 zł / miesiąc
Kampania wizerunkowa pozwoli Ci szybko i precyzyjnie dotrzeć do Twoich potencjalnych Klientów. W ramach usługi reklamy bannerowe i tekstowe są wyświetlane tym użytkownikom, którzy odwiedzili wcześniej Twoją witrynę. Reklama wizerunkowa jest emitowana na milionach stron internetowych znajdujących się w Siecie Reklamowej Google. Dzięki temu masz pewność, że kampania wizerunkowa to skuteczne narzędzie promocji firmy o dużym zasięgu oddziaływania.
-
Reklama GSP
już od 299 zł / miesiąc
Reklama GSP to nowoczesny sposób reklamowania produktów lub usług. Dzięki temu rozwiązaniu reklamy graficzne pojawią się bezpośrednio w skrzynkach poczty Gmail Twoich potencjalnych klientów. Wyświetlanie reklam opiera się na analizie korespondencji użytkowników. W ramach usługi reklamy są kierowane na słowa kluczowe związane z Twoją ofertą, działalnością konkurencji lub do określonej przez Ciebie grupy zawodowej. Płatność naliczana jest dopiero gdy użytkownik kliknie w Twoją reklamę!
-
Prowadzenie Facebooka
już od 375 zł / miesiąc
Aktywnie prowadzony profil na portalu Facebook umożliwi Ci komunikowanie się z Twoimi klientami. Zaprezentujesz firmę jako partnera do dyskusji, będziesz pozyskiwać wiedzę na temat ich potrzeb i oczekiwań. Komunikacja w mediach społecznościowych to marketing XXI wieku oraz innowacyjny sposób budowania marki.