Agencja interaktywna WebDoctor - co robimy?
WebDoctor to zespół ekspertów, zajmujących się projektowaniem nowoczesnych strategii marketingu internetowego dla swoich Klientów i kompleksową ich realizacją.
Zależy nam na zadowoleniu Klientów, a jego warunkiem są efektywne działania oraz sprawna i miła obsługa. Dlatego inwestujemy w rozwój. Branża internetowa zmienia się szybko: powstaje wiele nowych możliwości, a wiele się dezaktualizuje. Śledząc na bieżąco trendy i badając skuteczność własnych działań, jesteśmy w stanie wypracowywać strategie, z których korzystają nasi Klienci. Szybkość działania jest w tym wypadku warunkiem sukcesu, przy czym równie istotne jest przeprowadzenie dokładnej analizy przed rozpoczęciem jakichkolwiek działań. Nam udało się to pogodzić dzięki połączeniu wiedzy, doświadczenia i entuzjazmu, którymi dysponują nasi eksperci.
WebDoctor w liczbach
- 9lat doświadczenia na rynku
- 1000obsłużonych klientów
- 12000godzin przeprowadzonych konsultacji
- 350zaprojektowanych strategii marketingu
- 2,7mln zł obsłużonego budżetu na poczet kampanii AdWords
- 280kilometrów przejeżdżanych codziennie do pracy
Misja i wartości
Misją WebDoctor jest projektowanie indywidualnych i nowoczesnych strategii e-marketingu dla naszych Klientów i kompleksowa ich realizacja.
Nasze działania wynikają z wartości, jakimi się kierujemy. Są to:
![]() |
WiedzaCiągle się rozwijamy, szkolimy, uczymy, aby poszerzać swoją wiedzę i być na bieżąco. Najważniejszy dla nas jest stały rozwój. Wszechstronne zainteresowania naszego zespołu świetnie się uzupełniają, dzięki czemu możliwa jest wzajemna inspiracja; wiedza jest jedyną dziedziną, w której mile widziana jest rywalizacja. |
![]() |
Innowacyjne podejścieBranża marketingu internetowego jest dynamiczna i my działamy dynamicznie, nie tylko wprowadzając innowacje do usług, ale też wprowadzając zupełne nowości i zmieniając organizację naszej pracy, aby zwiększyć skuteczność i wydajność działań, ale też by wciąż odkrywać i realizować nowe cele. |
![]() |
WspółpracaJesteśmy zespołem i możemy na sobie polegać. Współpracujemy w ramach świadczenia usług, ale też ich tworzenia i zmian, co daje nam różnorodność spojrzeń na każdy temat. Współpracę rozumiemy też w kontekście relacji z Klientami i Kontrahentami. Wierzymy, że tylko symetryczne, równe relacje prowadzą do osiągnięcia efektów, które satysfakcjonują obie strony. |
![]() |
OdpowiedzialnośćPodejmując jakąkolwiek współpracę bierzemy na siebie odpowiedzialność za działania i ich powodzenie, dlatego nie składamy nierealnych obietnic i nie podejmujemy tematów, których nie pochwalamy. WebDoctor szanuje i stosuje zasady etyki w biznesie. |
Zespół
-
Grzegorz
Prezes ZarząduZałożyciel WebDoctor i rewolucjonista marketingu internetowego. Wdraża nowatorskie rozwiązania, zanim inni zauważą potrzebę zmian. Absolwent Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza i Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, ścisłowiec z wykształcenia, humanista z natury - czyta, pisze i wykłada. Uznany specjalista w branży internetowej, często zapraszany do głoszenia prelekcji. W czwartki ogląda Randa Fishkina i jego "Whiteboard Fridays". Prywatnie mąż, ojciec i właściciel dwóch kotów.
g.kordeczka@webdoctor.pl -
Jagoda
Account ManagerJagoda to dobry duch biura. Dba o efektywność obsługi i profesjonalnie podchodzi do tematu. Uśmiechem i dobrym słowem zjednuje sobie wszystkich Klientów i z łatwością koordynuje współpracę z zespołem. Skończyła polonistykę na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza i logopedię w Wyższej Szkole Pedagogiki i Administracji. Jagoda ma niespożyte pokłady pozytywnej energii, które wykorzystuje m.in. mobilizując cały zespół do zabawy (oczywiście w czasie wolnym od pracy).
-
Julietta
Office ManagerJulietta to energiczny Office Manager. Ekonomiczne wykształcenie skutkuje dokładnością księgowej i sprawną organizacją biura. Czuwa nad nami wszystkimi. Czasem rozpieszcza słodyczami, ale jak masz błąd w dokumentach to nie odpuści aż będzie idealnie.Zwindykuje należności, a potem zorganizuje nam imprezę. W czasie wolnym rysuje przy dźwiękach heavy metalu...
-
Rafał
Manager Działu Kampanii ReklamowychRafał zarządza pracą zespołu Kampanii Reklamowych i na bieżąco śledzi nowe wynalazki Google, ciągle rozwijając naszą ofertę. Z wykształcenia politolog, absolwent Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. W WebDoctor wcześniej był doradcą, dlatego kontakty z Klientami ma dopracowane do perfekcji. Jest niezwykle twórczą osobą, w czasie, kiedy to czytasz zapewne opracowuje kolejną aktualizację lub zupełnie nową usługę. Znany popularyzator planszowej wersji Gry o Tron.
-
Paweł
Specjalista ds. VideoKamery, światła i mikrofony to coś co Paweł lubi najbardziej. Jako reżyser w naszym studiu codziennie mierzy się z nowymi wyzwaniami aby sprostać oczekiwaniom naszych klientów. Po pracy zabiera swój sprzęt i rusza w świat tworzyć kolejne filmy. Pasjonat, który pierwsze szlify zdobywał na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza na kierunku dziennikarstwo – nowe media. Jego hobby, jakże by inaczej to fotografia i instagram
-
Maja
Specjalista ds. Kampanii ReklamowychZajmuje się kampaniami reklamowymi, skrupulatnie kontrolując ich wyniki. Stale poszerza swoją wiedzę czytając branżowe pozycje i blogi. Nie lubi się spóźniać, dlatego zawsze pilnuje, żeby wszystko było na czas. Skończyła Reklamę i Promocję oraz Biznes Międzynarodowy na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza. Prywatnie uwielbia podróże- jedno ze swoich największych marzeń już spełniła - USA, teraz czas na drugie- Kuba. Zakupoholiczka, szczególnie lubi wysokie szpilki! (zdecydowanie bardziej kupować, niż nosić…).
-
Julia
Specjalista ds. Kampanii ReklamowychJulia to specjalistka ds. kampanii reklamowych. Ukończyła ekonomię, dlatego zadba o Wasze budżety reklamowe najlepiej jak się da. Jest na bieżąco ze wszystkimi nowinkami w social media. Uwielbia wykorzystywać potencjał Facebooka, np. jako formę komunikacji z klientem, co zgłębia studiując Komunikację w biznesie. Nie boi się nowych wyzwań, aktualnie bardzo interesuje się tematem Messenger Marketingu. Po pracy nałogowo gra w planszówki i ogląda seriale, które potem poleca reszcie zespołu.
-
Filip
Manager Działu LinkowaniaOdpowiedzialny za strategie linkowania i współpracę z copywriterami. Filip świetnie sobie radzi ze zwierzętami, a szczególnie pingwinami i pandami. Wie wszystko na temat profilów linkowych i potrafi pozbyć się niepożądanego filtra. Kolejny absolwent poznańskiego UAMu na kierunku... filologia angielska. Smakosz whisky.
-
Łukasz
Specjalista ds. PozycjonowaniaŁukasz dzięki kilkuletniemu doświadczeniu wie, jak sprawić, aby wyszukiwarka Google polubiła (niemal) każdą stronę. Optymalizuje, śledzi trendy i szuka nowych rozwiązań w zakresie pozycjonowania. Jest nabytkiem spoza Poznania: ukończył Wyższą Szkołę Bankową w Gdańsku na kierunku informatyka i ekonometria. Łukasz jest fanem dwóch kółek. Do pracy dojeżdża na rowerze, a w dłuższe trasy jeździ motocyklem.
-
Mateusz
Specjalista ds. CopywritinguMateusz to przede wszystkim redaktor portalu eMarketing.pl, dbający o to, aby zawsze znajdowały się na nim interesujące oraz aktualne artykuły. Pełni również rolę drugiego copywritera w firmie WebDoctor, choć jego codzienne obowiązki to często coś więcej niż tylko pisanie – niestraszne są mu narzędzia do tworzenia landing page’y czy programy graficzne. Z wykształcenia dziennikarz po Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza. Prywatnie interesuje go – jak to mówią uczestnicy programu Jeden z dziesięciu – „dobry film i dobra książka”, a konkretnie: kryminały oraz literatura faktu.
-
Adam
Specjalista ds. copywritinguAdam potrafi stworzyć ciekawy tekst na każdy temat. Dzięki temu, że jego treści są zawsze doskonale zoptymalizowane oraz unikalne, wyszukiwarka Google wyjątkowo je „lubi”. Stale poszerza swoją wiedzę czytając uznane, branżowe pozycje. Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Prywatnie gra w tenisa stołowego, odnosząc liczne amatorskie sukcesy. Jego rotacyjne serwisy budzą postrach na niejednym turnieju. W wolnych chwilach ogląda „Miodowe Lata”.
-
Marta
Redaktor eMarketing.plMarta zajmuje się w firmie odkrywaniem najdalszych zakątków Internetu w poszukiwaniu potrzebnych informacji. Gdy jest taka potrzeba – chętnie odpala Photoshopa i inne programy graficzne. Nie straszne jej żadne zadanie! Aktualnie całą swoją energię skupia na pracy nad stroną eMarketing.pl, poświęconą marketingowym szkoleniom online. Ukończyła specjalność „Reklama i promocja” na kierunku „Dziennikarstwo i komunikacja społeczna” na Uniwersytecie Adama Mickiewicza w Poznaniu, gdzie aktualnie kształci się na specjalności „Nowe media”. W wolnych chwilach podróżuje lub planuje kolejne wojaże, a także rozbudowuje swój warsztat fotograficzny i filmowy.