Content Marketing
Zidentyfikowanie celów, wyróżników firmy oraz zachowania i motywacji grupy odbiorczej organizacji
- Zidentyfikowanie ról w projekcie po stronie klienta
- Przedstawienie zarysu historii powstania firm uczestników szkolenia oraz motywacji do ich postania z punktu widzenia dostarczenia rozwiązań dla konkretnego zapotrzebowania grupy odbiorczej klienta
- Przedstawienie usług i/lub produktów oferowanych przez uczestników szkolenia
- Przedstawienie USP (wyróżników sprzedażowych) usług i/lub produktów oferowanych przez uczestników szkolenia oraz zidentyfikowanie motywacji zakupowych klientów
- Przeprowadzenie testu windy dla firm reprezentowanych przez uczestników szkolenia
- Zidentyfikowanie dotychczasowo określonej ścieżki zakupowej klienta poszczególnych firm reprezentowanych przez uczestników szkolenia
- Określenie celów firmy poprzez metodologię SMART (skonkretyzowany, mierzalny, osiągalny, istotny, określony w czasie)
Analiza stron internetowych wybranych firm uczestników organizacji celem zobrazowania różnic tradycyjnego podejścia do promocji strony, a tego z uwzględnieniem content marketingu
- Analiza głównych stron www organizacji wybranych uczestników szkolenia pod kątem testu windy
- Zidentyfikowanie realizacji celów smart określonych w organizacji poprzez jej stronę internetową
- Feedback trenerów dotyczący użyteczności strony, odniesienie się do realizacji celów organizacji na stronie www jej czytelności, celowości, aktualności treści, poprawności działania, zastosowania czcionek i grafik zgodnych z wytycznymi użyteczności
Określenie zachowania oraz preferencji klientów
- Praca z grupą, moderacja dyskusji dotyczący pytania o sposoby pozyskania ostatnich klientów z każdej z ich grup odbiorczych
- Identyfikacja problemów klientów, które zapoczątkowały proces poszukiwawczo zakupowy
- Identyfikacja potrzeb i typologii psychologicznych klientów na podstawie wywiadu dotyczącego konkretnych sytuacji sprzedażowych przytoczonych przez uczestników szkolenia
- Identyfikacja grup klientów (ze względu na motywacje zakupowe, problemy, potrzeby) i wskazanie najlepszych form perswazji klientów do zakupu za pomocą wskazanych rozwiązań eMarketingu przy pomocy ściśle określonych środków komunikacji,
- Wskazanie definicji punktów styku z marką oraz pomoc w wypracowaniu z uczestnikami szkolenia tychże punktów dla reprezentowanej przez nich marki.
Język korzyści dopasowany do typologii psychologicznych
- Fundament komunikacji marketingowej – język korzyści
- Przykłady języka korzyści
- Ćwiczenia z zakresu wskazywania korzyści na stronach internetowych wybranych uczestników szkolenia oraz wezwanie do transformacji komunikatów na takie, które wzmocnią pozytywny przekaz
- Pokazanie 4 typologii psychologicznych klientów oraz odpowiedniego rozplanowania przekazu marketingowego na stronie oraz układu treści dla każdej z nich
- Ćwiczenie angażujące uczestników w wytworzenie komunikatów marketingowych dla wskazanych typologii psychologicznych
Algorytm budowania contentu, który zaspokoi oczekiwania Twoich klientów i zmaksymalizuje ich ruch z Google
- AIDA jako fundament budowania przekazu w działaniach Content Marketingu
- Narzędzia do poszukiwania słów kluczowych do działań Content Marketingu
- Wskazanie mnogości celów, które można osiągnąć za pomocą Content Marketingu
- Wskazanie kanałów komunikacji oraz nośników treści, które można wykorzystać w budowaniu strategii Content Marketingu (przykłady)
- Zadanie: Uczestnicy otrzymują dostęp do narzędzia wyszukiwania słów kluczowych i prezentują efekty swojej pracy trenerom jednocześnie otrzymując feedback
Prowadzący szkolenie

Grzegorz Kordeczka
Strateg eMarketingu, Trener Biznesu, Przedsiębiorca
Właściciel 3 przedsiębiorstw w tym m.in. WebDoctor.pl,.pl oraz takich marek jak eMarketing.pl czy Akademia-eCommerce.pl.
Szkoli, obsługuje, największyche marki zarówno z sektora B2B jak i B2C. Realizował projekty strategiczne i szkoleniowe m.in. dla: ENEA, OSRAM, CURVER, MEDIA EXPERT, ORIFLAME, MIASTO POZNAŃ, UNIWERSYTET WARSZAWSKI. Wykłada na Uniwersytecie Warszawskim, Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu oraz Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.
Prelegent szkoleń i konferencji organizowanych przez tak znamienitych organizatorów jak: Milewski & Partnerzy, 360SBC, Braian Tracy International.
Piszą o nim takie marki jak Pulsu Biznesu, czasopismo Online Marketing czy Głos Wielkopolski.
Pomógł klientom, dzięki tworzonym przez niego i jego trenerów strategiom eMarketingowym, właściwie prowadzić działania w internecie, uzyskując dla nich zyski liczone w milionach złotych. Grzegorz szkoli przedstawicieli biznesu i korporacji skuteczności biznesu, eMarketingu, organizacji.
Jego warsztat inżynierii i metodologii należy do najbardziej zaawansowanych i skutecznych co udowodnił już w setkach organizacji.
Stąd znane motto Grzegorza brzmi: Sukces to nie przypadek. Zostań reżyserem swojego szczęścia.

Rafał Szeles
Dyrektor Zarządzający WebDoctor, strateg eMarketingu, Certyfikowany specjalista Google AdWords i Google Analytics
Projektując strategie łączy doświadczenie z zakresu prowadzenia kampanii eMarketingowych z praktyką w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Dzięki temu jego strategie obejmują nie tylko etap pozyskania leadów, ale również optymalizację procesów ofertowania, obsługi sprzedażowej i posprzedażowej.
Doświadczenie zbierał prowadząc projekty dla Uniwersytetu Warszawskiego, Miasta Poznań, Subway Polska, Targów Remadays oraz Życia bez Ograniczeń (wizyta Nicka Vujicica w Polsce).
Ekspert ds. analizy i optymalizacji w Akademii eCommerce oraz twórca publikacji na portalu eMarketing.pl. Zwolennik automatyzacji lejków sprzedażowych, dzięki którym klienci osiągają skalę sprzedaży niemożliwą do wygenerowania tradycyjnymi metodami.
Absolwent politologii ze specjalizacją reklama i promocja na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Prywatnie pasjonat trekkingu górskiego.
Opinie o naszych szkoleniach

Urszula Płonka
Szkolenie było fantastyczne, dużo się dowiedzieliśmy, uważamy, że takie szkolenie przydaje się w biznesie MLM i mamy ochotę na coś więcej...
Mateusz Wróbel
Łatwość przekazywania wiedzy opakowane w prostotę powoduje, że Twój biznes po tym szkoleniu pójdzie niesamowicie do przodu! Mega polecam Grześka za wiedzę i normalność! Pozdrawiam.


Tingting Liu
Inspiruje, motywuje, ale przede wszystkim i z wszystkimi chętnymi dzieli sie swoją ogromną wiedzą:) Napewno nie jednym z Was pomoże osiągnąć swoje cele i spełnić marzenia! A droga ta z Grzegorzem będzie pozytywnie zakręcona.
Krzysztof Witkowski
Szkolenia prowadzone przez Grzegorza wzniosą Twoją firmę na wyżyny możliwości. Warto wydać każdą złotówkę bo zostanie wielokrotnie zwrócona. Dużo konkretnej wiedzy, pełen profesjonalizm, a co najważniejsze fachowa obsługa po szkoleniu powoduje, że nie ma konkurencji na rynku. Jeżeli zależy Ci na Twojej firmie to nawet się nie zastanawiaj. Grzegorz dziękuję za każdą pomoc i życzliwe podejście.

Dlaczego z nami?

Podoba Ci się ta usługa?

Kiedy dodasz wszystkie proponowane przez Ciebie rozwiązania do listy życzeń, prześlij je do eksperta, aby przygotował dla Ciebie propozycję optymalnej strategii dla Twojej firmy wraz z szczegółową ofertą cenową.